Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Primární převodovka BGM PRO 64Z 22/64 (2,91) bez spojkového koše pro Vespa V50, PV125, ET3, PK50, PK80, PK125
PRIMÁRNÍ (bez spojkového koše) BGM PRO VESPA SMALLFRAME V50/PV/ET3/PK
Primární ozubené kolo BGM PRO 64 zubů
Odpovídající primární pastorek BGM PRO 19-20-21-22 zubů
Výsledkem jsou primární redukční poměry: 3,37 (19/64) - 3,20 (20/64) - 3,05 (21/64) - 2,91 ( 22/ 64)
Primární ozubené kolo BGM PRO 65 zubů
Odpovídající primární pastorek BGM PRO 25-26 zubů
Výsledkem jsou primární redukční poměry: 2,60 (25/65) - 2,50 (26/65)
VÝHODY BGM PRO PRIMÁRNÍ
Instalací primárního kola BGM PRO lze dosáhnout širokého rozsahu převodových poměrů. Stačí vyměnit malé primární řetězové kolo, které lze vyměnit bez demontáže motoru (sejmuté zadní kolo a kryt spojky).
64 ZUBY
Verze se 64 zuby je zaměřena na malé malé rámy s 75-112ccm nebo závodní motory od 125-150ccm, které se jezdí na malých tratích při vysokých rychlostech.
Primární funkce BGM přesně vyplňuje mezeru mezi konvenčními primárními jednotkami mezi 3,00 a 3,72.
Válce s 85-105ccm se často používají s převodovým poměrem v rozsahu 3,20-3,05. Silnější motory (102-115ccm) zvládnou bez problémů i 2,91.
65 ZUB
Verze s 65 zuby je určena pro zdvihové a vysokotočivé motory od 130ccm. Dlouhá primární redukce 2,50 je ideální pro kombinaci se sekundární hřídelí se zkráceným 3 a/nebo 4 převodem. To znamená, že první dva převody se prodlouží a lze je tedy správně použít, ale převody tři a čtyři se stále perfektně spojují díky zkrácení na straně sekundárního převodu. Přímé řazení také zajišťuje vysokou stabilitu, ale díky preciznímu zpracování mají převody stále velmi tichý chod. Odpadá jinak typické „pískání“ pohonu s přímými zuby.
PROBLÉM PRIMÁRNÍHO POHONU
Motory s malým rámem standardně používají ocelový spojkový koš a tenké krycí plechy pro pružiny tlumičů. Poměrně měkký originální koš Piaggio je hlubokotažný, a proto není nijak zvlášť přesný z hlediska soustřednosti a vyvážení. Tenké krycí desky jsou také náchylné k prodření pružinami při vysokém kilometrovém výkonu. Pokud pružina, nebo její kousek skončí v převodovce, nadělá velké škody.
ŘEŠENÍ
Primární sada BGM PRO nabízí velkou výhodu, že lze použít spojkový koš libovolného výrobce. Mnoho malých tuningových firem (např. Fabbri nebo Benelli) nabízí perfektně padnoucí díly s vyztuženými CNC košíčky, zesílenými pružinami a silnými krycími deskami.
K dokončení primární jednotky potřebujete:
-
Spojkový koš (např. Fabbri Racing, Egig)
-
Primární opravná sada (pokud není součástí spojkového koše)
-
Oba díly skladujeme v různých provedeních a úrovních kvality (viz příslušenství)
ZÁVĚR: Ideální pro každého, kdo chce mít svobodu volby při stavbě primárního dílu ve vysoké kvalitě.
Mohlo by Vás zajímat
Řetězové kolečko 18 zubů pro JAWA Kývačka, Panelka
U dodavatele dodání 3-7 dní
530 Kč s DPH
Dvojkové kolo převodovky 28 zubů pro 3-rychlostní převodovku Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR
U dodavatele dodání 3-7 dní
306 Kč s DPH
Převodový hřídel 4-rychlostní 22-18-14-10 zuby pro Vespa 50-90, Primavera, ET3, PK, PK XL
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 780 Kč s DPH
Izolace kontaktu volnoběhu pro mopedy Simson S51, S53, S70,
U dodavatele dodání 3-7 dní
173 Kč s DPH
Vnitřní koš spojky pro JAWA - ČZ, ČZ 356, 450, 455, 470, 477, 487
U dodavatele dodání 3-7 dní
360 Kč s DPH
Kříž řazení pro Piaggio Vespa Sprint 150 0949446 tloušťka 5mm
dodání 7-20 dní
194 Kč s DPH
Výstupní hřídel převodovky pro Kymco Agility City+ 125ccm
není skladem
1 673 Kč s DPH
Pojistný kroužek výstupního hřídele 24x1,2 mm pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51 / 2
Skladem v Malšicích
13 Kč s DPH
Spojkový koš s pouzdrem bez pastorku 65 zubů pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51 / 2
není skladem
819 Kč s DPH
Přítlačný kotouč spojky pro motory Piaggio / Derbi D50B0, EBE, EBS
U dodavatele dodání 3-7 dní
663 Kč s DPH
Primární převod Polini 16/51 pro Minarelli 50 4T
U dodavatele dodání 3-7 dní
3 012 Kč s DPH