Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Karburátor BGM PRO Faster Flow SI pro Vespa PX200
Karburátory BGM FASTER FLOW SI – optimalizované sériové karburátory pro motory se zvýšeným výkonem
Vylepšené motory vyžadují nepřetržitý a spolehlivý přísun paliva.
Karburátory BGM PRO Faster Flow jsou optimalizovány přesně pro tyto potřeby. Jsou založeny na zcela novém karburátoru SI24/24 E nebo SI26/26 E Dell’Orto/Spaco. Jsou kompletně rozebrány, zkontrolovány, repasovány, vyčištěny a znovu smontovány s velkou péčí přímo u nás, což zajišťuje, že splňují vysoké nároky i na výrazně upravený motor.
MODIFIKACE
-
zvětšený spojovací otvor z plovákové komory k držáku trysky
-
další otvor v oblasti plovákové jehly
-
pružinová plováková jehla
Díky těmto úpravám se výrazně zlepšuje dodávka paliva, čímž se eliminuje nedostatek paliva i u velmi výkonných výfukových systémů. Toto opatření je obzvláště důležité při použití vzduchového trychtýře k udržení stabilní směsi paliva v celém rozsahu otáček. Pružinová plováková jehla má výrazně delší životnost a dokáže velmi dobře kompenzovat vibrace. Vylepšený přívod paliva je samozřejmě výhodný i u kompletních sériově vyráběných motorů.
VÝHODY
- Už žádné prázdné trysky při použití výkonného výfuku
- i při výkonu nad 20 koní je stále snadné ladit
- nenápadný a silný
- tichý a vhodný pro každodenní použití (samostatné mazání!)
K DISPOZICI V
-
Průřez Ø24 mm
-
Průřez Ø26 mm
-
pro mazání směsí 1:50 (olej se přidává ručně při tankování)
-
pro oddělené mazání (vozidla se standardním olejovým čerpadlem, od roku 1984)
VHODNÉ PRO
Karburátor je vhodný pro všechny motory s karburátory SI20/20D nebo 24/24E.
Patří sem všechny modely Vespa PX80 (V8X), PX125 (VNX), PX150 (VLX) a PX200 (VSX).
Zkontrolujte, zda je vozidlo již vybaveno olejovým čerpadlem (všechny modely od roku 1984; v tomto případě zvolte karburátor se samostatným mazáním).
Jsou vhodné také pro všechny starší motory s rotačním časováním ventilů (sání ovládá klikový hřídel).
Patří mezi ně Vespa VNB, VBA, VBB, Super (VBC/VNC), GL (VLA/VGL), GT/GTR (VNL), Sprint (VBL) a Rally (VSD/VSE).
To znamená, že je lze použít i u modelů s původně jmenovitým objemem 80-150 ccm, které mají z výroby karburátor o průměru pouze 20 mm.
TIP: Karburátory pro motory se samostatným mazáním lze obecně použít i u motorů bez olejového čerpadla, pokud se vymění táhlo škrticí klapky.
Mají pouze otvor pro externě přiváděný olej. U motorů bez samostatného mazání je tento otvor uzavřen vanou karburátoru.
ÚPRAVY
Starší vozidla (např. VBB, VNB, VLA/VGL, VLB) mají stále malé vzduchové filtry; v těchto případech by se měl filtr u modelů PX vyměnit. Vana karburátoru u modelů s originálním karburátorem o průměru Ø20 mm by se měla v průřezu upravit tak, aby odpovídala většímu karburátoru v přechodové oblasti k motoru. Tímto způsobem se využije plný průřez karburátoru.
LADĚNÍ
Vestavěný tryskový systém odpovídá standardnímu tryskovému systému modelů PX200.
Toto je již velmi vhodné pro mnoho ladění založených na motorech o objemu 177 ccm; seřídit je třeba pouze hlavní trysku.
Motory s objemem 200 ccm a více někdy také vyžadují o něco větší sekundární trysky (např. 58/160).
Ladění se obvykle provádí z příliš velké (příliš bohaté) na chudou směs.
Počáteční velikosti trysek by proto měly být zvoleny tak, aby motor koktal (přebohatá směs). To poskytuje spolehlivý výchozí bod pro ladění.
To se nejlépe provádí s našimi tryskovými sadami.
POZNÁMKA
Modifikované (vrtané) vzduchové filtry nebo sací trychtýře obecně vyžadují bohatší trysky kvůli lepší funkci korekce vzduchu. Sací trychtýře (nazývané také Venturiho) mohou vyžadovat hlavní korekční trysku vzduchu, která je menší, a proto má bohatší účinek (např. 140 místo 160).
Tipy k fungování jednotlivých součástí karburátoru naleznete pod jednotlivými díly (boční tryska, vzduchová tryska, šoupátko).
Všechny nové karburátory SI jsou vyráběny na základě licence společností Spaco v Indii. Tyto karburátory se již dlouhou dobu používají a používají v sériové výrobě Piaggio. Jsou stejné kvality jako původní karburátory Dell’Orto. Také procházejí kontrolou kvality u společnosti Dell’Orto, a proto jsou někdy baleny v krabicích Dell’Orto.
ZÁVĚR
Velmi nenápadný ladicí karburátor, který již má všechny užitečné úpravy na palubě a zároveň bezpečně a trvale zásobuje benzínem motory s výkonem přes 20 koní!
Mohlo by Vás zajímat
U dodavatele dodání 3-7 dní
858 Kč s DPH
Karburátor pro Generic Trigger, Explorer Sniper, Keeway TX, X-Ray, KSR-Moto TR, Ride MRS 50
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 699 Kč s DPH
Karburátor s potenciometrem pro Longija, Kymco, SYM 50cc EURO 5 16100-LDC8-EZ5 16100-XFA-000 MC3043
Skladem v Malšicích
2 088 Kč s DPH
Karburátor 19mm pro Simson AM S51, S60, S70, S80 (AMAL)
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 130 Kč s DPH
Karburátor Naraku 13mm 13/13 pro Piaggio, Vespa moped
Skladem v Malšicích
810 Kč s DPH
Karburátor 19 mm pro SYM Fiddle 2, Fiddle 3, Crox, Jet 4, Orbit 2 SYM 16100-AW1-000, Dellorto 08082
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 070 Kč s DPH
Karburátor pro dětské ATV čtyřkolky 50-80-110ccm
Skladem v Malšicích
598 Kč
594 Kč s DPH