Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Kompletní kolo-ráfek BGM PRO 3,50-10 palce TL 59S zesílené bezdušové pro Vespa Largeframe PX, Sprint, Rally, GT, GTR, TS, T4, LML Star, Stella
Pneumatiky BGM Pro Sport (3.50-10) namontované na hliníkových sportovních ráfcích BGM Pro tubeless (2.10-10) Sada
pneumatik připravená k montáži sestávající z prvotřídních sportovních pneumatik BGM Pro s rychlostním indexem S (schváleno do 180 km/ h) a index nosnosti 59 (243 kg na pneumatiku) a exkluzivní lité kolo BGM Pro*.
VHODNÉ
Sadu lze použít na téměř všechny modely Vespa s velkým rámem:
-
Vespa PX80-200, T5, LML, Stella/Star, Sprint, Rally, GL, GT, GTR, T4
-
Motovespa PX, T5, TX, DN, DS, CL, GT160, GS, Sprint
PNEUMATIKY
Speciálně přizpůsobená směs materiálů s vysokým obsahem siliky zajišťuje vynikající přilnavost za sucha i za mokra. Extrémně stabilní kostra zajišťuje perfektní směrovou stabilitu a vynikající věrnost linie při rychlém průjezdu zatáčkou. Pneumatiky se obvykle jednoduše vylisují do tvaru z vrstvy pryže. Pneumatiky bgm jsou mnohem složitější na výrobu a skládají se z několika vrstev, aby vytvořily perfektní pneumatiku, která splňuje nejvyšší požadavky a má nejvyšší rychlostní hodnocení na trhu.
RÁFKY
Pevný hliníkový ráfek od BGM PRO od FA.Italia ušetří cca 600 gramů oproti originálnímu ocelovému ráfku PX. Dále je zde úspora hmotnosti cca 370 gramů díky již nepotřebné trubce. Neodpružené hmoty jsou tedy snížena o téměř jeden kilogram na nápravu. Citlivě se zlepšuje odezva podvozku.
ZABEZPEČENÍ
Dvojitý tzv. „hrb“ v ráfku zajišťuje, že je pneumatika vždy bezpečně vedena v ráfku. Podobně jako u nejnovější technologie runflat v automobilovém sektoru může vzduch pomalu unikat z cizího předmětu (hřebíku nebo podobného), který vnikl do pneumatiky, aniž by pneumatika sklouzla do základny ráfku. Vozidlo se tak kontrolovaně zastaví. Ráfek má vybrání mezi šroubovacími body. Chlazení brzd je vylepšeno.
VLASTNOSTI PNEUMATIKY
-
Schválení pneumatik do 180 km/h
-
Dodatečné označení REINFORCED
-
Extrémně pevná kostra pro perfektní směrovou stabilitu a vynikající věrnost linie při rychlém průjezdu zatáčkou
-
Tvar V místo tvaru U. Pneumatika se mnohem lépe řídí v zatáčce a nabízí více kontaktní plochy při náklonu
-
Speciálně vyladěná směs materiálů (silikátová směs) pro vynikající přilnavost za sucha i za mokra
-
Pneumatiky 100% vyrobené v Německu
VLASTNOSTI RÁFKŮ
-
50% úspora hmotnosti
-
Bezpečnost plus díky dvojitému hrbu
-
Lepší odezva podvozku
-
Dobrý běh
-
Atraktivní optika
-
Hmotnost ráfku 900 gramů
VLASTNOSTI KOMPLETNÍ SADY
-
Celková hmotnost: 3500g.
-
Šířka pneumatiky: 91 mm
-
Valivý obvod: 1350 mm
-
Pneumatiky: 3,50-10 TL 59S (*)
-
Ráfek: 2,10-10
SPECIÁLNÍ VLASTNOSTI
Odsazení stopy je 2,5 milimetru vlevo. Montáž na obě nápravy vyrovnává posun kolejí. Při jízdě to není znát.
Součástí dodávky je šest uzavřených vysokých převlečných matic (pochromovaná, SW12) a našroubovaný kovový ventil (M8x1,25mm).
POZNÁMKY
Ráfek nemá testovací značku a není povolen pro použití v silničním provozu.
Před první jízdou je nutné zkontrolovat tlak vzduchu v pneumatikách a upravit podle vozidla.
Referenční hodnoty (originální Piaggio):
-
Přední kolo: 1,25 - 1,30 bar
-
Zadní kolo: 1,75 - 2,00 bar (sólo)
-
Zadní kolo: 2,00 - 2,30 bar (se zavazadly nebo v páru)
-
Maximální povolený tlak v pneumatikách: 41 psi (2,8 bar)
-
Utahovací moment matic kol: 20Nm napříč
*(Kombinaci kolo/pneumatika lze samozřejmě použít i na všechna vozidla, jejichž požadované hodnoty indexu jsou nižší než výše uvedené, např. 51J).
(US160620)
Mohlo by Vás zajímat
Chromovaný drát / paprsek 4 x 144 + nipl M4 D-6,5/10 x 16mm pro JAWA 634-640/ČZ 477-472
U dodavatele dodání 3-7 dní
75 Kč s DPH
Sada ložisek předního kola Naraku pro Piaggio Sfera NSL1T, NS81T
U dodavatele dodání 3-7 dní
171 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 058 Kč s DPH
Rozpěrka ložisek přední / zadní kolo BABETTA 207, 210, 225
U dodavatele dodání 3-7 dní
50 Kč s DPH
Matka / nipl - drátu do kola / paprsku M4 16mm zinek - hlava D-6,5/10mm
U dodavatele dodání 3-7 dní
13 Kč s DPH