Parametry zboží
| Univerzální část: | ne |
Pastorek spojky BGM PRO 24 zubů, šikmé ozubené kolo pro Vespa Cosa2, PX (1995-)
Pastorky spojky BGM jsou neprůstřelné. Jsou navrženy pro enormní výkon a točivý moment dnešních motorů a vyrábějí se podle nejvyšších výrobních standardů z vysoce legované oceli (SCM415 / 15 CrMo 5). Extrémně vysoká pevnost základního materiálu (až 1100 N/mm2, HRC 58-62) poskytuje spolehlivý základ pro výrobu pastorků BGM.
Výroba splňuje vysoké standardy společnosti Honda pro výrobu převodovek. Každý jednotlivý díl obdrží inspekční zprávu. BGM tak udržuje nepřetržité a konzistentní zajištění kvality.
Vezměte prosím na vědomí, že pro motory s výkonem nad přibližně 25 koní/25 Nm doporučujeme primární převod s přímými zuby. Pohony s přímými zuby nabízejí maximální bezpečnost. Při stejné možné redukci (díky použití jiného páru pastorků) mají výrazně stabilnější zubovou základnu v přímém srovnání s pohony se šikmými zuby. Místo redukce 24/65 se šikmými zuby doporučujeme například primární převod BGM s přímými zuby 23/63. Redukce je v obou případech téměř identická, ale 23/63 je perfektní volbou pro motory používané pro sportovní účely, protože je prakticky nezničitelná. Pokud je pro vás redukce 23/63 příliš krátká, zvolte primární převod s 62 zuby, který můžete ještě podstatně prodloužit pomocí jednotlivě dostupných pastorků spojky (s 24 nebo 25 zuby).
Šroubovitý speciální pastorek s 24 zuby je ideální pro plug-in motory, jako jsou Polini 210 nebo Malossi Sport. Umožňuje dále rozšířit dostupný rozsah otáček a dosáhnout vyšší maximální rychlosti. Výslovně jej však nedoporučujeme pro silně upravené motory s výkonem nad 25 koní/25 Nm. Konstrukce párování pastorků 24/65 to neumožňuje.
- Vysoce kvalitní materiál 15 CrMo 5
- Přesná výroba dle standardů Honda
- Průběžná kontrola kvality
- Lze použít na typech spojek COSA2
- K dispozici s 22, 23 a 24 zuby
- Vhodné pro originální primární převodovku všech motorů o objemu 200 ccm
- Vhodné pro motory s dodatečně namontovaným originálním primárním ozubeným kolem s 65 zuby nebo BGM s 64/65 zuby
Charakteristickým rysem pastorků BGM je jejich černá barva a praktické označení udávající počet zubů samotného pastorku a pro který primární převod je vhodný.
Obzvláště zajímavý je pastorek s 24 zuby. Pasuje na všechny motory, které jsou z výroby vybaveny kombinací pastorku a ozubeného kola 23/65. Patří sem všechny motory o objemu 200 ccm modelů PX200 a Rally 200. Výjimkou jsou modely Cosa 200 s převodem 21/68. Zde nabízené pastorky na ně nepasují.
S 24 zuby má delší převodový poměr a nabízí změnu převodového poměru pro vyšší maximální rychlost pouhou výměnou pastorku. Naopak pastorek s 22 zuby umožňuje kratší převodový poměr, ideální pro jízdu ve městě nebo pro vysokorychlostní aplikace.
Pastorky spojky BGM jsou perfektním doplňkem k nezničitelné spojce BGM Superstrong.
Všechny spojky BGM Superstrong s 22, 23 a 24 zuby jsou tímto pastorkem vybaveny z výroby. Lze jej kombinovat se všemi typy spojek Cosa2 (identifikované alespoň 8 polohami pružiny).
Jako mazivo doporučujeme převodový olej BGM Pro Street (BGM2025, splňuje specifikaci API GL-3).
Mohlo by Vás zajímat
Přední hnací hřídel Can-Am Outlander Renegade G2 703500678
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 483 Kč s DPH
Čep kladky řadící čelisti těžké pro Jawa BABETTA 210, 225
U dodavatele dodání 3-7 dní
7 Kč s DPH
Převodovka šestistupňová Doppler Racing pro Minarelli AM6 1. série
U dodavatele dodání 3-7 dní
16 401 Kč s DPH
Hlavní hřídel 5stupňové převodovky Top Racing pro Zündapp
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 453 Kč s DPH
Sada pružin spojky, 10 kusů, černá, pro Zündapp KS 80, K 80 SX
U dodavatele dodání 3-7 dní
280 Kč s DPH
Mosazná podložka rozběhové spojky 6mm pro Jawa Babetta
U dodavatele dodání 3-7 dní
7 Kč s DPH
Primární ozubené kolo BGM PRO 65 zubů, šikmé ozubené kolo pro Vespa PX200, Rally200
není skladem
1 382 Kč s DPH
Lamela na korkování pro Jawa STADION / JAWETTA
U dodavatele dodání 3-7 dní
52 Kč s DPH
Pojistná podložka řazení pro Simson S50, SR4-1 Spatz, SR4-2
U dodavatele dodání 3-7 dní
138 Kč s DPH








