Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Primární převodovka BGM PRO 64Z 22/64 (2,91) bez spojkového koše pro Vespa V50, PV125, ET3, PK50, PK80, PK125
PRIMÁRNÍ (bez spojkového koše) BGM PRO VESPA SMALLFRAME V50/PV/ET3/PK
Primární ozubené kolo BGM PRO 64 zubů
Odpovídající primární pastorek BGM PRO 19-20-21-22 zubů
Výsledkem jsou primární redukční poměry: 3,37 (19/64) - 3,20 (20/64) - 3,05 (21/64) - 2,91 ( 22/ 64)
Primární ozubené kolo BGM PRO 65 zubů
Odpovídající primární pastorek BGM PRO 25-26 zubů
Výsledkem jsou primární redukční poměry: 2,60 (25/65) - 2,50 (26/65)
VÝHODY BGM PRO PRIMÁRNÍ
Instalací primárního kola BGM PRO lze dosáhnout širokého rozsahu převodových poměrů. Stačí vyměnit malé primární řetězové kolo, které lze vyměnit bez demontáže motoru (sejmuté zadní kolo a kryt spojky).
64 ZUBY
Verze se 64 zuby je zaměřena na malé malé rámy s 75-112ccm nebo závodní motory od 125-150ccm, které se jezdí na malých tratích při vysokých rychlostech.
Primární funkce BGM přesně vyplňuje mezeru mezi konvenčními primárními jednotkami mezi 3,00 a 3,72.
Válce s 85-105ccm se často používají s převodovým poměrem v rozsahu 3,20-3,05. Silnější motory (102-115ccm) zvládnou bez problémů i 2,91.
65 ZUB
Verze s 65 zuby je určena pro zdvihové a vysokotočivé motory od 130ccm. Dlouhá primární redukce 2,50 je ideální pro kombinaci se sekundární hřídelí se zkráceným 3 a/nebo 4 převodem. To znamená, že první dva převody se prodlouží a lze je tedy správně použít, ale převody tři a čtyři se stále perfektně spojují díky zkrácení na straně sekundárního převodu. Přímé řazení také zajišťuje vysokou stabilitu, ale díky preciznímu zpracování mají převody stále velmi tichý chod. Odpadá jinak typické „pískání“ pohonu s přímými zuby.
PROBLÉM PRIMÁRNÍHO POHONU
Motory s malým rámem standardně používají ocelový spojkový koš a tenké krycí plechy pro pružiny tlumičů. Poměrně měkký originální koš Piaggio je hlubokotažný, a proto není nijak zvlášť přesný z hlediska soustřednosti a vyvážení. Tenké krycí desky jsou také náchylné k prodření pružinami při vysokém kilometrovém výkonu. Pokud pružina, nebo její kousek skončí v převodovce, nadělá velké škody.
ŘEŠENÍ
Primární sada BGM PRO nabízí velkou výhodu, že lze použít spojkový koš libovolného výrobce. Mnoho malých tuningových firem (např. Fabbri nebo Benelli) nabízí perfektně padnoucí díly s vyztuženými CNC košíčky, zesílenými pružinami a silnými krycími deskami.
K dokončení primární jednotky potřebujete:
-
Spojkový koš (např. Fabbri Racing, Egig)
-
Primární opravná sada (pokud není součástí spojkového koše)
-
Oba díly skladujeme v různých provedeních a úrovních kvality (viz příslušenství)
ZÁVĚR: Ideální pro každého, kdo chce mít svobodu volby při stavbě primárního dílu ve vysoké kvalitě.
Mohlo by Vás zajímat
Spojková sada 18 kusů pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51 / 2, M531, M541, M741
není skladem
540 Kč s DPH
Kříž řazení CIF pro Vespa PX80-200, T5, Cosa, LML 125, 150 2T
U dodavatele dodání 3-7 dní
391 Kč s DPH
není skladem
191 Kč s DPH
Hřídelka řazení pro Simson S50, SR4-2, SR4-2/1 Star, SR4-3 Sper
není skladem
469 Kč s DPH
Hnaná hřídel převodovky s koly pro Yamaha YBR 125 ccm
U dodavatele dodání 3-7 dní
906 Kč s DPH
Trojkové kolo převodovky 19 zubů pro 4-rychlostní převodovku Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR
U dodavatele dodání 3-7 dní
413 Kč s DPH
Pružina převodovky pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR
U dodavatele dodání 3-7 dní
178 Kč s DPH
Primární převodový poměr 27/69 2,56 přímé zuby pro Vespa Smallframe
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 723 Kč s DPH
Lamela spojky Venandi 4 čepy pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2
U dodavatele dodání 3-7 dní
718 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
68 Kč s DPH
Spojková lamela pro Honda CBF 125 150ccm 5 kusů
U dodavatele dodání 3-7 dní
361 Kč s DPH