Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Rotor BGM PRO TOURING 2.0 electronics 1900g pro Vespa Largeframe PX200, Cosa, LML 125/150 Star/Stella (2-taktní), pólové kolo nelze pro Elestart
TOURING POLRAD -BGM Pro TOURING 2.0 elektronika 1900g, velké lopatky ventilátoru- pro Vespa PX200, Cosa200
Magneto BGM PRO je dokonalou replikou originálního magnetického kola PX200. Díky svým velkým zakřiveným lopatkám má vysoký výkon ventilátoru, ideální pro velké válce ze šedé litiny, jako je Polini 210.
S 1,9 kilogramy je kolo BGM PRO Touring o neuvěřitelných 1000 gramů lehčí než jeho původní protějšek Piaggio. Díky tomu je při akceleraci velmi agilní, ale motor si zachovává sebevědomou pružnost.
Může být použit jako náhrada 1:1 za originální magnetické kolo Piaggio PX200. Samozřejmě jej lze použít i na motory s menším zdvihovým objemem (80-190ccm).
FUNKCE
-
velmi vysoký výkon ventilátoru, ideální pro motory vystavené vysokému tepelnému zatížení (litinové válce / provoz přívěsu / trvalé zatížení na dálnici)
-
1900 gramů = až o 35 % lehčí než originální magnetické kolo (Piaggio bez Elestart 2800-3200 gramů)
-
Vysoká přesnost časování zapalování
-
Velmi dobrá soustřednost
-
Vyváženo v továrně
-
Dobrá magnetizace
-
Nýtované na vysokou kvalitu ex funguje jako originál
-
Lze použít na motory s 80-200 ccm (a více)
HMOTNOST
S 1900 gramy je BGM8225RT (T pro Touring) o 1000 gramů lehčí než původní magnetické kolo u modelů PX. Nabízí ideální kombinaci dostatečné hmotnosti setrvačníku pro silný rozjezdový moment a snížení hmotnosti pro živější otáčky motoru a lepší akceleraci. Ve srovnání s velmi těžkými pólovými koly starších modelů PX (bez Elestartu) nabízí o 35 % nižší hmotnost setrvačníku.
VÝKON & CHLAZENÍ
Chladicí lopatky jsou zakřivené a mají největší plochu ze všech pólových kol pro motory PX. Piaggio představilo tento profil křídla poprvé na legendárních motorech SS180. To znamená, že vysoký výkon ventilátoru je vždy zaručen i při nízkých otáčkách. Vysoký chladicí výkon je ideální pro motory, které jsou tepelně kritičtější, jako je litinový Polini 207 s karburátorem SI24, který má jet na dálnici při konstantním plném plynu nebo musí zvládat velké zatížení v provozu s přívěsem.
ELESTART
Magnetické kolo nemá ozubený kroužek pro elektrický startér. Může být instalován a provozován na všech modelech (včetně elektrických startérů), ale funkce elektrického startování pak již není k dispozici. Pro vozidla s Elestart doporučujeme náš BGM8025RTE.
DOPORUČENÍ
Doporučujeme BGM8225RT pro všechny motory vystavené vysokému tepelnému zatížení nebo jako dokonalou náhradu za originální magnetické kolo Piaggio, které již není k dispozici. Čím méně základního výkonu má motor (PX80/PX125), tím větší by měla být hmotnost setrvačníku na těžší straně. Velmi lehká pólová kola (méně než 1600 gramů) zde obvykle nenabízejí žádné výhody.
POZNÁMKA
Velmi staré motory PX200 (do roku 1982) mají často ještě první generaci magnetických kol (rozpoznatelné podle podélně oválného kontrolního otvoru uzavřeného gumou, OE číslo: 167052 ). Zde bylo labyrintové těsnění na zadní straně navrženo z profilu mírně odlišně než na pozdějších motorech. Aby bylo možné namontovat magnetické kolo BGM, které odpovídá původní verzi Piaggio generace magnetických kol z roku 1982 (OE číslo: 167102, vozidla s ukazateli), je nutné snížit výšku dvou malých hliníkových tyčí krytu motoru. na skříni motoru.
Toto je automatický překlad.
Mohlo by Vás zajímat
Pastorek ručního startéru pro Piaggio Ciao
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 005 Kč s DPH
není skladem
33 Kč s DPH
Deska statoru pro Aprilia, Derbi, Gilera pro zapalování Ducati / Kokusan
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 140 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
290 Kč s DPH
není skladem
2 949 Kč s DPH
Elektrické zapalování EVOK 12V pro Vespa Largeframe, GT, Sprint, Super, VNA, VNB
U dodavatele dodání 3-7 dní
10 337 Kč s DPH
Stator 12-cívek pro Minarelli Ducati zapalování (03-)
U dodavatele dodání 3-7 dní
838 Kč s DPH
Světelná cívka pro Vespa 125 Primavera, Rally 180
U dodavatele dodání 3-7 dní
930 Kč s DPH