Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Stator zapalování BGM PRO HP V2.5 silikon pro Vespa Sprint150, TS125, GT125, GTR125, Super, GL150
Nejnovější verze osvědčené základní desky zapalování BGM PRO HP (High Power) pro přeměnu kontaktního zapalování na elektronické zapalování.
Vhodné např. pro Vespa VNA, VNB, VBA, VBB, GL, Super, Sprint, GT, GTR, TS
VÝHODY ELEKTRONICKÉHO ZAPALOVÁNÍ
Speciálně vyvinuto pro přeměnu kontaktně řízených motorů na bezúdržbové elektronické zapalování.
Po přestavbě má dříve slabý 6V elektrický systém vozidla silný 12V světelný výstup. Dříve samoregulační elektrika se přepne na spolehlivý ovladač šetrný k žárovce (např. s BGM6690). Kvalitní kabeláž zajišťuje spolehlivý přenos vysokého světelného a zapalovacího výkonu. Svým vysokým příkonem poskytuje již při chodu naprázdno velmi dobrý světelný výkon, který se nerozbije ani při použití ukazatelů nebo přídavných spotřebičů. Údržbářské práce, jak je obvyklé u kontaktních zapalování, již nejsou nutné.
VÝHODY BGM PRO HP V2.5
BGM přepracoval osvědčenou základní desku zapalování BGM Pro a ještě ji vylepšil.
Zvláštní pozornost byla věnována velmi vysoké kvalitě cívek a snímače.
Kabeláž byla navíc přepnuta na silikonová vedení potažená textilií.
Speciální vychytávkou je šňůra již připevněná ke kabelové odbočce pro snadné protažení kabelového svazku kabelovým kanálem v krytu motoru.
Základní deska má nyní také stupnici s přesností na stupeň pro snadnější nastavení.
Ve srovnání s konvenčním elektronickým zapalováním má základní deska zapalování BGM Pro HP V2.5 speciálně kombinované vinutí cívky.
To výrazně zlepšuje účinnost alternátoru a nabízí vysoký světelný výkon 120W.
Na rozdíl od základní desky zapalování Vespa PX má BGM Pro HP delší a jinak vedenou kabelovou odbočku, aby bylo možné základovou desku zapalování perfektně namontovat na starší vozidla. Navíc má přizpůsobený obrys základní desky tak, aby perfektně pasoval na motory před rokem 1977 (s větším sedlem olejového těsnění než PX).
- Vysoký světelný výkon (120W) díky maximálnímu počtu závitů
- Osvědčená budicí cívka s měděnou deskou pro maximální spolehlivost
- Snímač uhlíkové bariéry pro čistý impuls zapalování
- Vyčistěte zpracované světelné cívky
- Vysoce kvalitní pájené spoje
- Originální kabelová oka a délka pro snadnou kabeláž
- Lze kombinovat s přídavnými moduly (PiFi, Kytronic, Agusto)
POZNÁMKA : Snímač hudby na pozadí má jmenovitý odpor 100 ohmů (+/- 10 ohmů)
VÝHODY SILIKONOVÝCH TRUBEK
- Extrémně teplotně odolný (-40°C až +250°C)
- Vždy zůstaňte flexibilní
- Velmi dobrá mechanická ochrana prostřednictvím textilie
- Odolný vůči tukům, olejům, alkoholům, kyslíku, ozónu
- Velmi vysoké izolační vlastnosti
PŘESTAVBA NA ELEKTRONICKÉ ZAPALOVÁNÍ
Při přestavbě z kontaktního zapalování na tuto základní desku je nutné použití jiného kola ventilátoru, regulátoru napětí a CDI.
Možná standardní starý regulátor napětí, jako je standardní zapalovací cívka, již není potřeba.
S regulátorem napětí BGM BGM6690 lze volitelně nabíjet baterii (vyžaduje 12V baterii) za jízdy. Starý kabelový svazek lze stále použít, ale zde je nutné spojit dříve jednotlivé obvody, protože regulátor napětí nabízí pouze jeden vývod pro kompletní napájení. Je snazší přejít na některý z našich konverzních kabelových svazků (např. 9077011).
Vše, co potřebujete, je k dispozici jednotlivě nebo jako sada.
VHODNÉ PRO
Základní deska zapalování BGM pasuje na všechny motory Vespa velkorámových modelů s otočným ovládáním sání ventilů, např. Vespa VNA, VNB, VBA, VBB, VLA, GT, GTR, Sprint, Rally, PX, LML 2T, Bajaj Chetak.
DALŠÍ POTŘEBNÉ KOMPONENTY
- Setrvačník BGM Pro Electronic (BGM6661RT)
- CDI (9110018)
- Regulátor napětí (BGM6690)
- Možná kabelový svazek (9077011)
- 12V žárovka
Také jako sada pro konverzi (BGM6661PRO)
UPOZORNĚNÍ
Uspořádání klikového hřídele ve skříni motoru a tím i poloha magnetického kola je u starých motorů s velkým rámem mnohem variabilnější (poznáte to podle ložisek klikové hřídele stejné velikosti s 25x62x12mm) než např. v pozdějších motorech PX.
Ložiska klikového hřídele nejsou upevněna ve skříni motoru pojistným kroužkem, ale sedí ve skříni s mírným zalisováním. V důsledku různých tolerancí (např. šířka těsnících kroužků hřídele, opotřebovaná sedla ložisek, orientace kužele na klikovém hřídeli) může docházet k výrazným odchylkám od původně zamýšleného umístění hřídele v klikové skříni. Předpokladem pro správně fungující zapalování je dokonalé vyrovnání magnetického kola se základní deskou zapalování. V opačném případě nebude plocha spouště v setrvačníku probíhat paralelně se snímačem, což může vést k vynechání zapalování. Pokud při zapalování nevznikne jiskra, chyba se obvykle hledá zde. Pro jednoduchou opravu nabízíme distanční destičky (BGM8000S05) pro snímač na základní desce zapalování.
Mohlo by Vás zajímat
U dodavatele dodání 3-7 dní
134 Kč s DPH
Zapalování komplet, rotor + stator Vespa Lx 125-150 2010-2014
dodání 7-20 dní
2 746 Kč s DPH
Zapalování s vnitřním rotorem MVT Premium se světlem pro mopedy Zündapp
není skladem
7 040 Kč s DPH
Stator TNT pro Honda SH 125i 2013-2017 PCX 125i 2012-2017
na objednávku
4 155 Kč s DPH
Rotor 19mm kužel pro analogové zapalování Polini pro Vespa 50 Special, ET3 125, Primavera 125
není skladem
4 108 Kč s DPH
Zapalování s vnitřním rotorem Malossi MHR Team II pro Piaggio
není skladem
11 326 Kč
11 009 Kč s DPH
Zapalování MVT Millenium pro Minarelli AM s elektrickým startérem (stator 5-pólový)
U dodavatele dodání 3-7 dní
8 796 Kč s DPH
není skladem
33 Kč s DPH