Parametry zboží
| Univerzální část: | ne |
Tuningová sada BGM PRO 177ccm 3 kanál, bez samostatného mazání Vespa PX125, PX150, GTR125, TS125, Sprint Veloce (VLB1T 0150001-) cestovní sad
Tuningová sada pro přestavbu motorů PX125/150 (nebo podobných) na 177ccm.
Sada obsahuje:
-
Sada válců BGM Pro 177
-
Výfuk BGM Pro Touring
-
Karburátor SI24 BGM Pro
-
Sada hlavních trysek
Je navržen tak, aby získal nejlepší možnou kombinaci výkonu, točivého momentu a odolnosti na základě sériového motoru.
Sadu lze nainstalovat na standardní blok motoru bez dalších seřizovacích prací (není nutné frézování, soustružení nebo broušení).
VÝKONOVÉ HODNOTY A CHARAKTERISTIKY
Po přestavbě motor dosahuje minimálně dvojnásobného výkonu než původní PX125.
Průměrné dosažené výkonové hodnoty jsou:
-
minimálně 12 koní při 6000 ot./min
-
alespoň 15NM při 5200 ot./min
Vysoký točivý moment, který je přítomen na počátku, je udržován v širokém rozsahu otáček motoru. Díky tomu lze převodovku pro převážně město/meziměstské použití bez problémů podřadit i relativně krátce. Díky tomu je motor velmi živý a hlavně při akceleraci je s ním velká zábava.
Nejjednodušší způsob, jak to udělat, je jednoduše vyměnit spojkový pastorek. K tomu se stávající pastorek (s 20, 21 nebo 22 zuby) jednoduše vymění za pastorek s 23 zuby. Pokud chcete použít kvalitní a zároveň snadno ovladatelnou sportovní spojku, můžete použít spojku BGM Superstrong s 23 zuby (pro primární kolo s 68 zuby).
ZÁVĚR
Vše dohromady vede k velmi příjemnému, výkonnému a velmi odolnému cestovnímu motoru, který navíc nemá velkou spotřebu. Navíc máte skvělý základ pro další expanzní fáze.
DALŠÍ LADĚNÍ Ladicí
sada nejvíce těží z klikové hřídele s upraveným úhlem regulace sání a (volitelně) delším zdvihem. Válec BGM177 byl od začátku navržen pro použití s delším zdvihem a vyžaduje pouze silnější těsnění hlavy (1,5 mm) pro klikový hřídel s dlouhým zdvihem.
Každý, kdo má rád ladění motoru, bude překvapen, jak málo úsilí je třeba ke zvýšení výkonu motoru, aniž by se musel dotýkat válce. Klíčovým bodem je rotační sání ventilu, které je ovládáno klikovým hřídelem.
Sání je rozšířeno na maximální možnou plochu ve skříni motoru (ujistěte se, že je k dispozici dostatečná těsnící plocha pro stojiny kliky a pánev karburátoru je otevřená, aby karburátor o průměru 26 mm mohl projít skrz. Výsledek je pak rychle přes 16 hp/19 Nm na zadním kole, ačkoliv je motor ve stejném Rozsah otáček běží jako dříve.Vzhledem k vysoké kvalitě produktu je motor i přes údaje o vysokém výkonu stále plně využitelný v každodenním životě a lze jet i na plný plyn na V závislosti na zvoleném převodovém poměru takový motor hravě zvládne hranici 120 km/h Starší motory doporučujeme předem repasovat, zejména výměnou těsnicích kroužků hřídele, která pak zaručí trvalou radost z jízdy po mnoho tisíc kilometrů.
Mohlo by Vás zajímat
Válec Airsal racing 68cc pro Puch Maxi s krátkými chladícími žebry (starší model)
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 298 Kč s DPH
Válec Malossi MHR Racing 70cc pro Minarelli AC 12mm
U dodavatele dodání 3-7 dní
9 722 Kč s DPH
Válec Airsal sport 50cc litina pro Minarelli vertikální
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 380 Kč s DPH
Sada válce Polini 80 cm3 50 mm pro motor Piaggio / Derbi D50B0
U dodavatele dodání 3-7 dní
11 737 Kč s DPH
Válec Top Performance Trophy 50 ccm pro CPI, Keeway, Generic E2
není skladem
2 526 Kč s DPH
Válec RMS 200cc 66,5 mm pro Vespa P 200 X, PX 200 E, Cosa 200, Rally 200
není skladem
4 287 Kč s DPH
Válec Malossi sport 290cc pro Aprilia, Benelli, Italjet, MBK, Yamaha
U dodavatele dodání 3-7 dní
10 266 Kč s DPH
Válec DR Evolution 63cc 43,00mm čep 10mm pro Piaggio Boss, Bravo,
není skladem
2 925 Kč s DPH


