Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II pro Yamaha, MBK, Minarelli 50ccm 2T LC
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II vhodné pro různá modely Yamaha, MBK, Aprilia, Malaguti, CPI, Italjet, Benelli a Beta s kapalinou chlazenými motory Minarelli o objemu 50 ccm.
S vnitřním zapalováním rotoru MHR Team II lze spravovat více mapování bez dalšího přídavného zařízení. Zvolenou mapu lze také změnit posunutím OFFSETu o další ± 2° v krocích po 0,5°.
Vývojem 8bitového mikroprocesoru uP STM8 s rychlostí zpracování 20 MIPS je nyní řídicí jednotka ještě méně citlivá na rušení a bylo vylepšeno řízení časování zapalování.
Řídicí jednotka CDI má 3 ovládací prvky:
- "MAPS" pro výběr bodu vznícení (mapy)
- "OFFSET" pro posunutí vybrané mapy o ± 2°
- „LIM“ pro deaktivaci nebo nastavení rychlostního limitu mezi 11 500 ot./min a 14 300 ot./min. v krocích po 200 ot./min (zejména pro 4taktní motory)
Můžete si vybrat z 8 předprogramovaných map zapalovacích křivek:
- 2-taktní: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
- 4-taktní: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
- Obecné: 1 mapa s pevným bodem zážehu
Kromě prvotřídních komponent byla vylepšena celá základní struktura zapalování tak, že rotor a stator nyní ještě lépe spolupracují na mechanické i elektronické úrovni.
Vysokonapěťová cívka:
- Maximální vybíjecí napětí > 40 KV pro otáčky motoru > 3000 ot./min
- Maximální mezera špičkového napětí naprázdno > 50 KV
- Doba náběhu při 10 bar > 1750 V/us
Jednotka rotor-stator
- Hmotnost statoru snížena o cca 30% - celkem 100g
- Monolitický magnetický obvod s vysokou permeabilitou
- Optimalizovaná magnetická dráha
- Vyztužení vinuté části kabely s vyšší izolační třídou a větším průměrem drátu
- Zlepšení elektrického výkonu o +20 %
- Snížení minimální startovací rychlosti ze 450 ot./min na 370 ot./min
- Miniaturizovaný nepropustný konektor s krytím IP67, s pojistkou
- Rotor Ø 58 s neodymovými permanentními magnety
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, není ve vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřebiče (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a dostat z motoru všechno.
Mohlo by Vás zajímat
CDI standard pro Jawa BABETTA 228, 207, 210, 225, Stella M134
Skladem v Malšicích
320 Kč s DPH
Zapalování SIP Performance od VAPE Sport pro Vespa 50-125, PV, ET3, PK50-125, S
není skladem
11 580 Kč s DPH
Vstřikovací modul Malossi Force Master 2 pro Piaggio Medley 125 E4, Vespa GTS 125 E4
U dodavatele dodání 3-7 dní
8 011 Kč s DPH
Zapalování SIP Performance od VAPE Road pro Vespa 125 VN2, 150 VL, VB, ACMA
není skladem
10 628 Kč s DPH
Mechanická škrticí klapka pro moped 25 km/h pro Kymco Vitality 50 4T [RFBU31000] (SG10AA) U3
není skladem
3 659 Kč s DPH
CDI Naraku bez omezení pro SYM Fiddle 3, Crox, Orbit 50 Euro4, LuXXon Emily 50 s karburátorem 2018-
Skladem v Malšicích
3 787 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 904 Kč s DPH
Zapalovací modul pro Vespa PK100 PK110 PK125
U dodavatele dodání 3-7 dní
299 Kč s DPH