Parametry zboží
| Univerzální část: | ne |
Zapalování s vnitřním rotorem Malossi MHR Team II pro Piaggio
Variabilně nastavitelný závodní systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a dynamickým nastavením časování zapalování. Vnitřní zapalovací systémy rotoru enormně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není potřeba a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor jde do otáček znatelně rychleji a mnohem lépe visí na plynu. Další velkou výhodou je zajištění rychlostně nezávislého vybíjecího napětí přes 30 000V. Tím je zajištěna trvale silná zapalovací jiskra při jakékoli rychlosti až do 20 000 ot./min. Dynamické nastavení zapalování automaticky upravuje bod zapalování v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkonovou křivku.
Se zapalováním s vnitřním rotorem Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, můžete dokonce upravit zvolenou křivku zapalování o + / - 2° jednoduchým kliknutím. U nového CDI lze bod zážehu nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivý na rušení.
Je snadné si vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování:
2-taktní: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
Obecné: 1 mapa s pevným předstihem zapalování
Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní ještě lépe spolupracují na mechanické i elektronické úrovni.
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, není ve vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřebiče (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a dostat ze svého motoru maximum.
Mohlo by Vás zajímat
Gumová průchodka statoru pro Vespa 50, 80, 125, Ape
U dodavatele dodání 3-7 dní
104 Kč s DPH
Digitální PVL zapalování Polini pro Minarelli AM6, Derbi D50B
U dodavatele dodání 3-7 dní
10 929 Kč s DPH
Stator alternátoru včetně setrvačníku pro čínský čtyřtaktní motor GY6 Euro4 25 km/h
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 035 Kč s DPH
Rotor 20mm kužel pro analogové zapalování Polini pro Vespa 50 Special, ET3 125, Primavera 125
není skladem
4 428 Kč s DPH
Stator s rotorem pro Piaggio, Aprilia 50/100ccm (2-ventil)
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 217 Kč s DPH
Šrouby a podložky statoru pro Simson S50, S51, S5
U dodavatele dodání 3-7 dní
144 Kč s DPH
Stator + rotor zapalování pro Piaggio Ciao, Bravo, SI
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 677 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
374 Kč s DPH
Stator pro Yamaha Majesty, MBK Skyliner 250ccm 00-03
Skladem v Malšicích
1 720 Kč s DPH
Víko zapalování TPR Factory černý pro Minarelli AM6 50ccm LC, Aprilia RS, Beta RR, Peugeot XPS
U dodavatele dodání 3-7 dní
3 327 Kč s DPH


