Parametry zboží
| Univerzální část: | ne |
Zapalování VAPE Touring AC pro Vespa PX80, PX125, PX150, PX200, Cosa, LML125/150 2T
12voltový zapalovací systém VAPE je ideální volbou pro každého, kdo chce svou Vespu posunout na novou úroveň výkonu. Tento vysoce kvalitní systém zapalování, vyrobený uznávaným evropským výrobcem VAPE, zajišťuje spolehlivý a silný výkon z hlediska chodu motoru a svícení i při nízkých otáčkách. Ideální pro moderní přestavbu na bezkontaktní zapalování. Zahrnuje mnohem jednodušší startování motoru.
Všechny alternátory Vespa jsou z výroby navrženy pro napájení střídavým proudem (střídavým proudem). Jakmile motor běží, vyrábí se elektřina a předává se přímo spotřebitelům (lampy). Naše zapalování VAPE je dodáváno také jako AC systém. Lze jej však převést na stejnosměrný (stejnosměrný) systém jednoduchou výměnou regulátoru napětí (stator je „neuzemněný“ a stává se stejnosměrným nebo střídavým pouze prostřednictvím kabeláže). Celý proud alternátoru je přiváděn do baterie přes celovlnný regulátor. Tím jsou napájeny všechny spotřebiče (lampy, houkačka, indikátory atd.). Výhodou je, že je zde napájení i bez běžícího motoru.
Naše zapalování VAPE je dodáváno s CDI, které má statické časování zapalování. Na rozdíl od čtyřdobých motorů nevyžadují dvoudobé motory žádné dynamické seřízení kvůli dynamickým účinkům plynu ve spalovacím prostoru. I přes zvyšující se otáčky zůstává úhel zážehu téměř lineární díky rychlému vyhoření směsi. Z úpravy by mohly těžit pouze absolutní závodní motory, které pracují pouze při otáčkách nad 6000 ot./min. Pro většinu skútrů na silnici je však dynamické seřizování zapalování spíše nevýhodné. Vysoký úhel zážehu v dolním rozsahu vede k hrubému a nerovnoměrnému chodu motoru, zatímco klesající úhel zážehu s rostoucími otáčkami často snižuje výkon. Z tohoto důvodu používáme CDI se statickým časováním zapalování, které je perfektní jak pro standardní motory, tak pro motory s vysokým výkonem. Naše zapalování VAPE lze samozřejmě vybavit i dynamicky nastavitelným CDI pro speciální úrovně expanze.
Vlastnosti:
- Bezkontaktní zapalování
- Hmotnost ventilátoru (pólové kolo včetně ventilátorového kola): 1600 g
- Mimořádně spolehlivý
- Jasné světlo i při volnoběhu (80 wattů při 2000 ot./min)
- 12 voltů se světelným výkonem 110 wattů (při 6000 ot./min)
- CNC obráběné hliníkové ventilátorové kolo
- Pole kolo + kolo ventilátoru vyvážené
- Možnost palubní sítě AC nebo DC
- Vysoký chladicí výkon
- Nastavení zapalování bez blesku/stroboskopu
- Vysoce kvalitní materiály s perfektním zpracováním
- Laserem označené komponenty pro jasnou identifikaci
- Tištěný návod k instalaci (DE/EN)
- 100% vyrobeno v Evropě společností VAPE
Rozsah dodávky:
- Základní deska zapalování
- CDI
- Polrad
- Kolo ventilátoru (ne široký rám)
- Regulátor napětí (AC)
- Sada šroubů
Mohlo by Vás zajímat
Stator zapalování 11 cívek - GY6 125/150ccm
U dodavatele dodání 3-7 dní
820 Kč s DPH
Ventilátor na rotoru pro Yamaha Neo’s 4t 5STE26110100 Mbk Ovetto
dodání 7-20 dní
187 Kč s DPH
není skladem
9 399 Kč s DPH
není skladem
2 290 Kč s DPH
Stator zapalování 3 cívky + snímač pro Vespa PK 50 S (V5X2T)-199491 / 199481
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 102 Kč s DPH
Držák plstě na základové desce statoru pro Simson S50, S51
není skladem
141 Kč s DPH
Měrka nastavení zapalování 101 Octane pro Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50, SR4-2
U dodavatele dodání 3-7 dní
433 Kč s DPH
Rotor 800g pro Piaggio Ciao, SI, Bravo, Boxer
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 210 Kč s DPH
Zapalování EVO pro Hercules Prima, Sachs 50/2, 50/3, 535, 505, 506
U dodavatele dodání 3-7 dní
8 102 Kč s DPH
Stator zapalování BGM PRO HP V2.5 5-cívkové, 8-kabelové pro Vespa PK XL
není skladem
2 283 Kč s DPH


