Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Zapalování VAPE Touring DC pro Lambretta LI, LIS, SX, TV
12voltový zapalovací systém VAPE je ideální volbou pro každého, kdo chce své Lambretta posunout na novou úroveň výkonu. Tento vysoce kvalitní systém zapalování, vyrobený uznávaným evropským výrobcem VAPE, zajišťuje spolehlivý a silný výkon z hlediska chodu motoru a svícení i při nízkých otáčkách. Ideální pro moderní přestavbu na bezkontaktní zapalování. Zahrnuje mnohem jednodušší startování motoru.
Všechny alternátory Lambretta jsou z výroby navrženy pro napájení střídavým proudem (střídavý proud). Jakmile motor běží, vyrábí se elektřina a předává se přímo spotřebitelům (lampy). Naše zapalování VAPE je dodáváno také jako AC systém. Lze jej však převést na stejnosměrný (stejnosměrný) systém jednoduchou výměnou regulátoru napětí (stator je „neuzemněný“ a stává se stejnosměrným nebo střídavým pouze prostřednictvím kabeláže). Celý proud alternátoru je přiváděn do baterie přes celovlnný regulátor. Tím jsou napájeny všechny spotřebiče (lampy, houkačka, indikátory atd.). Výhodou je, že je zde napájení i bez běžícího motoru.
Naše zapalování VAPE je dodáváno s CDI, které má statické časování zapalování. Na rozdíl od čtyřdobých motorů nevyžadují dvoudobé motory žádné dynamické seřízení kvůli dynamickým účinkům plynu ve spalovacím prostoru. I přes zvyšující se otáčky zůstává úhel zážehu téměř lineární díky rychlému vyhoření směsi. Z úpravy by mohly těžit pouze absolutní závodní motory, které pracují pouze při otáčkách nad 6000 ot./min. Pro většinu skútrů na silnici je však dynamické seřizování zapalování spíše nevýhodné. Vysoký úhel zážehu v dolním rozsahu vede k hrubému a nerovnoměrnému chodu motoru, zatímco klesající úhel zážehu s rostoucími otáčkami často snižuje výkon. Z tohoto důvodu používáme CDI se statickým časováním zapalování, které je perfektní jak pro standardní motory, tak pro motory s vysokým výkonem. Naše zapalování VAPE lze samozřejmě vybavit i dynamicky nastavitelným CDI pro speciální úrovně expanze.
Vlastnosti:
- Bezkontaktní zapalování
- Hmotnost ventilátoru (pólové kolo včetně ventilátorového kola): 1600 g
- Mimořádně spolehlivý
- Jasné světlo i při volnoběhu (80 wattů při 2000 ot./min)
- 12 voltů se světelným výkonem 110 wattů (při 6000 ot./min)
- CNC obráběné hliníkové ventilátorové kolo
- Pole kolo + kolo ventilátoru vyvážené
- Možnost palubní sítě AC nebo DC
- Vysoký chladicí výkon
- Nastavení zapalování bez blesku/stroboskopu
- Vysoce kvalitní materiály s perfektním zpracováním
- Laserem označené komponenty pro jasnou identifikaci
- Tištěný návod k instalaci (DE/EN)
- 100% vyrobeno v Evropě společností VAPE
Rozsah dodávky:
- Základní deska zapalování
- CDI
- Polrad
- Kolo ventilátoru (ne široký rám)
- Regulátor napětí (AC)
- Sada šroubů
Mohlo by Vás zajímat
Vnitřní rotor zapalování MVT Digital Direct se světlem pro Minarelli -2003
U dodavatele dodání 3-7 dní
7 731 Kč s DPH
Přídavné závaží / adaptér 100gr Swiing pro vnitřní rotor MVT, PVL, Selettra
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 082 Kč s DPH
Stahovák setrvačníku M27x1,25 pravý vnější závit pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, KR51
Skladem v Malšicích
143 Kč s DPH
Přídavná setrvačníková sada Schmitt pro vnitřní zapalování rotoru MVT, PVL, Selettra
U dodavatele dodání 3-7 dní
820 Kč s DPH
Zapalování MVT Digital Direct se světelnou cívkou pro Simson
není skladem
7 008 Kč s DPH
Zapalování pro Aprilia Scarabeo, Piaggio Beverly, MP3, Gilera Fuoco
není skladem
2 374 Kč s DPH
Rotor alternátoru pro Minarelli AM3, AM4, AM5, AM6 s elektrickým startérem
Skladem v Malšicích
1 509 Kč s DPH
není skladem
34 Kč
33 Kč s DPH
Stator alternátoru 18 cívek d = 93 mm pro GY6 125, 150
není skladem
1 029 Kč s DPH