ECU MALOSSI Force Master 2 Yamaha N-Max 125 IE H2O 4T
Kromě vylepšení mapování vyústilo úsilí techniků Malossi ke zvýšení otáček o 1 000 ot./min v závislosti na vozidle, díky čemuž je Force Master ještě výkonnější!
Řídící jednotka Force Master umožňuje měnit vstřikování tak, aby se dokonale přizpůsobilo Malossi a originálním 4-taktním válcům.
- Nastavení vstřikování
- ± 20 % při min / průměr / max
- Omezovač otáček: + 1000 RPM
Původní 10 000 - Malossi 11 000 - 4 různá mapování:
- křivka 0 : Malossi výfuk s db-killerem, originální válec, originální hlava, originální vačky a originální filtr
- křivka 1 : originál výfuk, válec Malossi, originální hlava, originální vačky a originální filtr
- křivka 2 : Malossi výfuk s db-killerem, Malossi válec, originální hlava, originální vačky a originální filtr
- křivka 3 : originální výfuk, originální válec, originální hlava, originální vačky a originální filtr
(*) Řídicí jednotka může být také namontována s originálním válcem.
- MBK Ocito ABS 125i H2O 4T E3 ’15-’16
- MBK Ocito ABS 125i H2O 4T E4 ’17-’18
- Yamaha N-Max ABS 125i H2O 4T E3 ’15-’16
- Yamaha N-Max ABS 125i H2O 4T E4 ’17-’20
Mohlo by Vás zajímat
Sklíčko blinkru čiré pravé přední Piaggio NRG extreme, mc³, Purejet
Skladem v Malšicích
56 Kč s DPH
Sklíčko blinkru oranžové přední levé pro Aprilia SR50
dodání 7-20 dní
154 Kč s DPH
Sklíčko blinkru přední pravé oranžové pro Piaggio Nrg 50 ccm s homologací
dodání 7-20 dní
71 Kč s DPH
Kontrolky pro Piaggio Vespa Px první série 125-150-200 ccm 139980-163682
dodání 7-20 dní
416 Kč s DPH
Sklíčko blinkru čiré přední pravé pro Yamaha Aerox, MBK Nitro (99-)
Skladem v Malšicích
87 Kč s DPH