Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Kryt spojky BGM Pro Superstrong CNC černý pro přestavbu Vespa Largeframe (1958-1962) na spojku PX
KRYT SPOJKY BGM PRO SUPERSTRONG CNC ULTRALUBE
Kryt spojky BGM PRO je CNC frézovaný z plného materiálu a nabízí následující výhody
-
VĚTŠÍ – To znamená plug&play instalaci všech nadrozměrných sportovních/závodních spojek
-
INTEGROVANÝ PRŮVODCE OLEJEM - Hřib oddělující spojku je dokonale namazán
-
K DISPOZICI PRO DVA TYPY MOTORŮ – Vespa Largeframe 1958-1962 a 1962-2016
PLUG & PLAY MONTÁŽ
Kryt spojky BGM PRO je profesionální řešení pro rychlou a snadnou montáž moderní CNC spojky. Kryt byl zásadně přepracován a je optimálně navržen z hlediska vnitřního průměru i celkové hloubky.
POZNÁMKA: Kryt vyžaduje jednodílné rameno spojky, jaké používá Piaggio z modelů VBB2 od roku 1963 až po modely PX. Staré dvoudílné (široké) rameno spojky VNA; Modely VBA, VNB1, VGLA a VBB1 nevyhovují. Zde použijte rameno spojky PX (viz příslušenství).
ULTRALUBE
Unikátním prvkem krytu spojky BGM PRO je integrované vedení oleje pro mazání vypínacího ložiska. Pokud je standardní kryt spojky upraven soustružením/frézováním tak, aby byl vhodný pro CNC spojku, je často odstraněno standardní vedení oleje pro mazání vypínacího ložiska. S krytem BGM PRO je prostor pro každý typ spojky a vypínací ložisko (oddělovací hřib a přítlačný kotouč) je stále dokonale mazáno. Kryt je proto perfektním doplňkem všech spojek BGM PRO Ultralube, ale je samozřejmě také výhodou pro jakýkoli jiný typ spojky.
VARIANTY
-
BGM8293S / BGM8293B modely Vespa s velkým rámem (1958–1962)
Vespa VBA1T, VNA2T, VBB1T, VNB1T-VNB3T, VGLA1T, VGLB1T-
Skříně motoru prvních modelů Vespa Largeframe jsou plošší od vzdálenosti mezi těsnicí plochou víka spojky a sedlem ložiska klikového hřídele. Shánění náhradních dílů pro ranou konstrukci plochých spojek těchto motorů je stále obtížnější a spojky jsou často zahlceny i malým zvýšením výkonu. Kryt spojky BGM Pro u těchto motorů je výrazně vyšší než ten, který se používá standardně. Umožňuje použití tzv. typů spojek PX/Cosa a také zesílené CNC verze bez dalších změn. To znamená, že tyto motory lze snadno přeměnit na moderní a stabilní technologii spojky. Stále se používá standardní tenká (1,5 mm) podložka.
-
-
BGM8294S / BGM8294B Velkorámové modely Vespa (1962-2016)
Vespa PX, T5 125ccm, Cosa, Rally, Sprint, VNB4T-VNB6T, VBB2T, VNC1T, VLAT1T, VLAT1T, V VNL2T, VNL3T-
S krytem spojky BGM Pro lze použít všechny moderní spojky Vespa PX vyráběné CNC. Obrys krytu spojky je přizpůsoben pevnému provedení CNC spojek a nabízí dostatečný prostor pro zesílené spojky bez dalších úprav. Přizpůsobením obrysu tohoto krytu spojky je možné zajistit přívod oleje pro oddělovací hřib nebo ložisko přítlačného kotouče. Nadále je zaručeno použití klasické spojky PX s 6 nebo 7 pružinovým provedením.
- Toto je automatický překlad
-
Mohlo by Vás zajímat
není skladem
379 Kč s DPH
Kliková skříň GY 125-150 ccm pravá půlka pro kolo 12 a 13"
U dodavatele dodání 3-7 dní
677 Kč s DPH
Svorník M6x105mm pro Puch Maxi, X30, MV, MS, DS, VS, M50, Monza
U dodavatele dodání 3-7 dní
38 Kč s DPH
Kryt alternátoru Venandi s průhledem, leštěný pro Simson S51, S53, S70, SR50, SR80, KR51/2
Skladem v Malšicích
727 Kč s DPH
Kompletní kliková skříň Polini pro kontaktní zapalování pro Piaggio Ciao [ZAPC241200]
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 265 Kč s DPH
Kliková skříň motoru RMS pro Vespa, LML Largeframe PX 125/150
není skladem
14 852 Kč s DPH
Kryt alternátoru Venandi leštěný, přestavba na M500 pro Simson KR51 - KR51/1 Schwalbe [M53, M53/1]
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 257 Kč s DPH
Skříň motoru pro Simson S51, S53, KR51 / 2 Schwalbe, SR50
není skladem
5 921 Kč s DPH
Víko variátoru 12 kola - 430mm - GY6 50ccm
U dodavatele dodání 3-7 dní
887 Kč s DPH