Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Přední náprava Ø=20 mm BGM Original Vespa PX (od roku 1982), T5 125cc, Cosa, PK
Vysoce kvalitní náprava kola, která je ve srovnání s mnoha jinými na trhu naprosto rozměrově přesná*. Tato náprava zajišťuje perfektní geometrii kol. Ložiskové plochy jsou kalené stejně jako u originálu, což zaručuje dlouhou životnost.
JEDNOSTRANNÉ ZATÍŽENÍ
Jednostranné přední kolo Vespy způsobuje asymetrické rozložení sil na ložisko předního kola v brzdovém bubnu. Jehlové ložisko brzdového bubnu, které se nachází dále od středu kola, je tak vystaveno většímu zatížení než relativně centrálně umístěné kuličkové ložisko. Pokud je ložisko vadné, má to za následek velmi nediferencované ovládání.
KONTROLA LOŽISEK
Ložiska lze zkontrolovat pouhým kýváním předního kola tam a zpět bez zatížení. K tomu stačí uchopit pneumatiku jednou rukou nahoře a dole a zkusit naklonit celé přední kolo kolem jeho středového bodu. Pokud má kolo vůli, je třeba vyměnit obě ložiska brzdového bubnu. To lze snadno provést ve vaší dílně nebo garáži pomocí sady ložisek a nářadí, které nabízíme.
KONTROLA NÁPRAVY KOLA Protože
jehlové ložisko běží přímo na povrchu nápravy předního kola, je třeba zkontrolovat i toto. Pokud například nebylo pravidelně mazáno (přibližně každých 4 000 km), povrch ložiska se často opotřebuje. To by způsobilo opětovné uvolnění kola, a to i s novými ložisky, což by se při příští technické kontrole nevyhnulo. Naštěstí v případě vadné nápravy předního kola nepotřebujete hned novou vidlici. Lze ji vylisovat a novou lze snadno zalisovat.
VÝMĚNA NÁPRAVY PŘEDNÍHO KOLA
K tomu je výhodný hydraulický lis, který vlastní téměř každá kovoobráběcí dílna nebo dílna. Náprava předního kola se jednoduše vylisuje z vidlice z dlouhé strany. Odtrhovací moment zřídka přesáhne 4 tuny. Novou nápravu lze jednoduše znovu zalisovat, nejprve dlouhou stranou; nevyžaduje žádnou orientaci ani vyrovnání (samozřejmě s výjimkou toho, že se zasouvá přímo do otvoru, aby se během lisování nezasekla).
VYLEPŠENÍ
Tipem pro vylepšená ložiska předních kol je naše extra široká sada pro přestavbu ložisek. Výrazně větší plocha ložiska enormně zvyšuje odolnost.
K dostání pod číslem položky 3331069 (viz také záložka „Příslušenství“).
*Mnoho náhradních náprav má problém s příliš malým průměrem ložiskové plochy. Výměna nápravy kola by proto nadměrnou vůli v ložisku neopravila.
(US19320)
Mohlo by Vás zajímat
Matka M16 zadního kola pro Piaggio, Gilera, Vespa 50cc 2-takt
U dodavatele dodání 3-7 dní
58 Kč s DPH
Puch N50 Racing SL moped typový štítek originál
U dodavatele dodání 3-7 dní
311 Kč s DPH
Leštěné hliníkové víčko nádrže bez zámku pro Simson S50, S51, SR50, KR 51/1, KR 51
U dodavatele dodání 3-7 dní
240 Kč s DPH
Hliníkové černé víčko nádrže 66Heroes s logem Puch pro Puch Maxi S / N 1rychlostní automat [E50]
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 051 Kč s DPH
Dečka / filc nádrže žlutý pro Jawa BABETTA 228, 207
U dodavatele dodání 3-7 dní
63 Kč s DPH
Matné hliníkové víčko nádrže bez zámku pro Simson S50, S51, SR50, KR 51/1, KR 51
Skladem v Malšicích
478 Kč s DPH
Držák brzdového lanka / lanka tachometru spodní pro Piaggio Ciao SC, PX - 215997 / 186752 / 193412
není skladem
209 Kč s DPH
Výrobní štítek rámu s nýty pro ČZ125/150 A/T/B
U dodavatele dodání 3-7 dní
120 Kč s DPH
Červená průchodka předního krytu pro kabel svíčky JAWA 50 Pionýr - 05, 20, 21
U dodavatele dodání 3-7 dní
44 Kč s DPH
Přední osa pro Zündapp CX 25 50 Hai 25 50 Type 448
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 008 Kč s DPH