Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
První převodové kolo čtyř rychlostní převodovky BGM PRO, 58 zubů pro Vespa PK S, PK XL1, PK XL2, ETS, V50 Special Elestart PV125 ET3
Převodovka BGM Pro „vyrobená v Evropě“ pro Vespa Smallframe
Díly převodovky BGM Pro jsou z ultrapevného materiálu. Pro nejvyšší nároky jsou ozubená kola vyráběna v Evropě z vysoce legované NiCrMo cementované oceli (14NiCrMo13).
Precizně opracovaný, vysoce kvalitní základní materiál je následně u Thyssenkrupp vytvrzen a je tak připraven pro maximální výkon motoru. Aby bylo zaručeno přesně toto, jsou ozubená kola BGM podrobena rozsáhlé sérii testů.
ZKUŠEBNÍ LABORATOŘ
Pulzační testy v německé zkušebně, ve kterých jsme porovnávali velmi stabilní stará originální ozubená kola Piaggio s našimi prototypy BGM, prokázaly o 50 % vyšší nosnost ozubených kol BGM. Díky přesně definovanému povrchovému kalení na 58-60HRC jsou pastorky také extrémně odolné proti opotřebení. Lepší než zboží Piaggio. Vždy trvale vysoká kvalita. Bez kompromisů.
POUŽITÍ
Lze použít pro všechny typy použití, ať už tourer nebo racer.
Stupňování přesně odpovídá originálním převodům Piaggio. K dispozici je také kratší čtvrtý rychlostní stupeň. Ozubená kola lze kombinovat se všemi komerčně dostupnými předlohovými hřídeli, které jsou také schváleny pro použití se standardními díly převodovky.
TYP PŘEVODU 42
Ozubená kola BGM PRO odpovídají nejnovější verzi představené společností Piaggio v roce 1976. Hovorově známý jako tzv. převodovka PK se používal již v modelech ET3 a V50 Special. Originální ozubená kola nového typu poznáte podle kombinace litého čísla/písmena. Ozubená kola typu PK začínají „42“ a končí „/s“.
Ozubená kola BGM PRO mají proto také označení „42“.
VHODNÉ
Ozubená kola BGM Pro proto pasují na všechny motory, které mají tento typ převodu z výroby nebo na něj již byly přestavěny. Pro přestavbu starších motorů/vozidel (před rokem 1976) není vyžadován žádný nový hlavní hřídel. Pouze ozubená kola a řadicí čelist typu PK (výška=50mm),
3-rychlostní přestavba
.3-rychlostní motory lze také snadno přestavět na čtyřstupňovou převodovku s příslušnou řadicí čelistí (výška=50mm) a BGM Pro ozubená kola.
Rakouská převodovka
Rakouské mopedy mají delší sekundární převodovku.
Zde můžete přejít na převodovku BGM Pro, pokud je vyměněn i předlohový hřídel. Tato převodovka byla použita i ve vozidlech pro jiné trhy (např. Portugalsko).
Výjimky
Vespa V50 řady 1° (V5A1T) s motorem řady 1° (V5A1M do čísla motoru 92876): Tyto motory mají užší motorovou skříň a užší hlavní hřídel. Dodatečná montáž zde není možná.
ZÁVĚR: Velmi stabilní komponenty převodovky s vynikajícím poměrem ceny a výkonu
Toto je automatický překlad
Mohlo by Vás zajímat
Převodovka šestistupňová Doppler Racing pro Minarelli AM6 1. série
U dodavatele dodání 3-7 dní
16 401 Kč s DPH
Primární převodovka Polini 24/61 pro Vespa ETS, PK, Primavera ET3, XL, 125
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 100 Kč
2 058 Kč s DPH
Sada spojkových lamel Polini Evolution pro Vespa PK, Special, XL, ETS, Primavera ET3 Smallframe
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 736 Kč
1 691 Kč s DPH
Řadicí buben 3 rychlosti pro Simson S51, SR50, KR51 / 2, M531
U dodavatele dodání 3-7 dní
672 Kč s DPH
Měděná podložka 6,5 x 9,5 x 1 pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51 / 2
U dodavatele dodání 3-7 dní
13 Kč s DPH
Plech neutrálu pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR
Skladem v Malšicích
181 Kč s DPH
Pojistný kroužek vnější na hřídel - segrovka 15x1 mm DIN 471
Skladem v Malšicích
4 Kč s DPH
Primární řetěz 66 článků pro Jawa 350ccm 634-640
U dodavatele dodání 3-7 dní
196 Kč s DPH
není skladem
1 405 Kč s DPH