Parametry zboží
| Univerzální část: | ne |
První převodové kolo čtyř rychlostní převodovky BGM PRO, 58 zubů pro Vespa PK S, PK XL1, PK XL2, ETS, V50 Special Elestart PV125 ET3
Převodovka BGM Pro „vyrobená v Evropě“ pro Vespa Smallframe
Díly převodovky BGM Pro jsou z ultrapevného materiálu. Pro nejvyšší nároky jsou ozubená kola vyráběna v Evropě z vysoce legované NiCrMo cementované oceli (14NiCrMo13).
Precizně opracovaný, vysoce kvalitní základní materiál je následně u Thyssenkrupp vytvrzen a je tak připraven pro maximální výkon motoru. Aby bylo zaručeno přesně toto, jsou ozubená kola BGM podrobena rozsáhlé sérii testů.
ZKUŠEBNÍ LABORATOŘ
Pulzační testy v německé zkušebně, ve kterých jsme porovnávali velmi stabilní stará originální ozubená kola Piaggio s našimi prototypy BGM, prokázaly o 50 % vyšší nosnost ozubených kol BGM. Díky přesně definovanému povrchovému kalení na 58-60HRC jsou pastorky také extrémně odolné proti opotřebení. Lepší než zboží Piaggio. Vždy trvale vysoká kvalita. Bez kompromisů.
POUŽITÍ
Lze použít pro všechny typy použití, ať už tourer nebo racer.
Stupňování přesně odpovídá originálním převodům Piaggio. K dispozici je také kratší čtvrtý rychlostní stupeň. Ozubená kola lze kombinovat se všemi komerčně dostupnými předlohovými hřídeli, které jsou také schváleny pro použití se standardními díly převodovky.
TYP PŘEVODU 42
Ozubená kola BGM PRO odpovídají nejnovější verzi představené společností Piaggio v roce 1976. Hovorově známý jako tzv. převodovka PK se používal již v modelech ET3 a V50 Special. Originální ozubená kola nového typu poznáte podle kombinace litého čísla/písmena. Ozubená kola typu PK začínají „42“ a končí „/s“.
Ozubená kola BGM PRO mají proto také označení „42“.
VHODNÉ
Ozubená kola BGM Pro proto pasují na všechny motory, které mají tento typ převodu z výroby nebo na něj již byly přestavěny. Pro přestavbu starších motorů/vozidel (před rokem 1976) není vyžadován žádný nový hlavní hřídel. Pouze ozubená kola a řadicí čelist typu PK (výška=50mm),
3-rychlostní přestavba
.3-rychlostní motory lze také snadno přestavět na čtyřstupňovou převodovku s příslušnou řadicí čelistí (výška=50mm) a BGM Pro ozubená kola.
Rakouská převodovka
Rakouské mopedy mají delší sekundární převodovku.
Zde můžete přejít na převodovku BGM Pro, pokud je vyměněn i předlohový hřídel. Tato převodovka byla použita i ve vozidlech pro jiné trhy (např. Portugalsko).
Výjimky
Vespa V50 řady 1° (V5A1T) s motorem řady 1° (V5A1M do čísla motoru 92876): Tyto motory mají užší motorovou skříň a užší hlavní hřídel. Dodatečná montáž zde není možná.
ZÁVĚR: Velmi stabilní komponenty převodovky s vynikajícím poměrem ceny a výkonu
Toto je automatický překlad
Mohlo by Vás zajímat
Originální hnané kolo převodovky pro Jawa BABETTA 210, 225
U dodavatele dodání 3-7 dní
290 Kč s DPH
Zadní hnací hřídel Can-am Outlander XMR 1000 705501720 L565 20/20
U dodavatele dodání 3-7 dní
4 933 Kč s DPH
Sada 4ks spojkových lamel pro Simson S 51, 53, 70, 83, SR 50, 80, Schwalbe KR 51/2
U dodavatele dodání 3-7 dní
185 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
697 Kč s DPH
Vnitřní koš spojky pro JAWA - ČZ, ČZ 356, 450, 455, 470, 477, 487
U dodavatele dodání 3-7 dní
410 Kč s DPH
Zajišťovací kolík předlohové hřídele Babetta 210, 215
U dodavatele dodání 3-7 dní
3 Kč s DPH
Primární ozubené kolo BGM PRO 65 zubů, šikmé ozubené kolo pro Vespa PX200, Rally200
není skladem
1 382 Kč s DPH
Skladem v Malšicích
136 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 796 Kč s DPH
Ocelová lamela spojky pro Kreidler Florett RS, RMC, RM, LF, LH, Flory
U dodavatele dodání 3-7 dní
159 Kč s DPH
Přední hnací hřídel cfmoto cforce 500 625 9010-290100-00001
U dodavatele dodání 3-7 dní
3 484 Kč s DPH


