Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II pro Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio 50ccm LC
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II vhodné pro různá vozidla Aprilia, Derbi, Gilera a Piaggio s kapalinou chlazenými motory o objemu 50 ccm.
S vnitřním zapalováním rotoru MHR Team II lze spravovat více mapování bez dalšího přídavného zařízení. Zvolenou mapu lze také změnit posunutím OFFSETu o další ± 2° v krocích po 0,5°.
Vývojem 8bitového mikroprocesoru uP STM8 s rychlostí zpracování 20 MIPS je nyní řídicí jednotka ještě méně citlivá na rušení a bylo vylepšeno řízení časování zapalování.
Řídicí jednotka CDI má 3 ovládací prvky:
- "MAPS" pro výběr bodu vznícení (mapy)
- "OFFSET" pro posunutí vybrané mapy o ± 2°
- „LIM“ pro deaktivaci nebo nastavení rychlostního limitu mezi 11 500 ot./min a 14 300 ot./min. v krocích po 200 ot./min (zejména pro 4taktní motory)
Můžete si vybrat z 8 předprogramovaných map zapalovacích křivek:
- 2-taktní: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
- 4-taktní: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
- Obecné: 1 mapa s pevným bodem zážehu
Kromě prvotřídních komponent byla vylepšena celá základní struktura zapalování tak, že rotor a stator nyní ještě lépe spolupracují na mechanické i elektronické úrovni.
Vysokonapěťová cívka:
- Maximální vybíjecí napětí > 40 KV pro otáčky motoru > 3000 ot./min
- Maximální mezera špičkového napětí naprázdno > 50 KV
- Doba náběhu při 10 bar > 1750 V/us
Jednotka rotor-stator
- Hmotnost statoru snížena o cca 30% - celkem 100g
- Monolitický magnetický obvod s vysokou permeabilitou
- Optimalizovaná magnetická dráha
- Vyztužení vinuté části kabely s vyšší izolační třídou a větším průměrem drátu
- Zlepšení elektrického výkonu o +20 %
- Snížení minimální startovací rychlosti ze 450 ot./min na 370 ot./min
- Miniaturizovaný nepropustný konektor s krytím IP67, s pojistkou
- Rotor Ø 58 s neodymovými permanentními magnety
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, není ve vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřebiče (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a dostat z motoru všechno.
Mohlo by Vás zajímat
CDI Kymco Agility City R16 125-150ccm 2008/2009 130008
dodání 7-20 dní
1 842 Kč s DPH
CDI s cívkou Malossi Digitronic PVM pro Gilera Piaggio, Vespa (bez imobilizéru)
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 216 Kč s DPH
Redukce Naraku pro CDI, Super 9 AC, Yup 50ccm, Vitality 2T, Dink 50ccm
Skladem v Malšicích
500 Kč s DPH
CDI vstřikovací modul Malossi Force Master 2 pro Yamaha WR 125ie, YZF-R 125ie -2013
není skladem
8 296 Kč s DPH
CDI pro SYM (Sanyang) Jet 50 Euro X 06-12 BL05W
U dodavatele dodání 3-7 dní
521 Kč s DPH
Odblokované CDI pro Minarelli horizontální (04-) DC
U dodavatele dodání 3-7 dní
664 Kč s DPH
CDI Elektronická řídicí jednotka pro Vespa PX125-150-200 et3 2441285
Skladem v Malšicích
399 Kč s DPH
CDI Malossi Injtronic pro Aprilia SXR 50 tj. HE New Comfort 4T 3V AC 21- E5 (EMEA-EU) [METCD3]
není skladem
6 395 Kč s DPH