Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II pro Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio 50ccm LC
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II vhodné pro různá vozidla Aprilia, Derbi, Gilera a Piaggio s kapalinou chlazenými motory o objemu 50 ccm.
S vnitřním zapalováním rotoru MHR Team II lze spravovat více mapování bez dalšího přídavného zařízení. Zvolenou mapu lze také změnit posunutím OFFSETu o další ± 2° v krocích po 0,5°.
Vývojem 8bitového mikroprocesoru uP STM8 s rychlostí zpracování 20 MIPS je nyní řídicí jednotka ještě méně citlivá na rušení a bylo vylepšeno řízení časování zapalování.
Řídicí jednotka CDI má 3 ovládací prvky:
- "MAPS" pro výběr bodu vznícení (mapy)
- "OFFSET" pro posunutí vybrané mapy o ± 2°
- „LIM“ pro deaktivaci nebo nastavení rychlostního limitu mezi 11 500 ot./min a 14 300 ot./min. v krocích po 200 ot./min (zejména pro 4taktní motory)
Můžete si vybrat z 8 předprogramovaných map zapalovacích křivek:
- 2-taktní: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
- 4-taktní: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
- Obecné: 1 mapa s pevným bodem zážehu
Kromě prvotřídních komponent byla vylepšena celá základní struktura zapalování tak, že rotor a stator nyní ještě lépe spolupracují na mechanické i elektronické úrovni.
Vysokonapěťová cívka:
- Maximální vybíjecí napětí > 40 KV pro otáčky motoru > 3000 ot./min
- Maximální mezera špičkového napětí naprázdno > 50 KV
- Doba náběhu při 10 bar > 1750 V/us
Jednotka rotor-stator
- Hmotnost statoru snížena o cca 30% - celkem 100g
- Monolitický magnetický obvod s vysokou permeabilitou
- Optimalizovaná magnetická dráha
- Vyztužení vinuté části kabely s vyšší izolační třídou a větším průměrem drátu
- Zlepšení elektrického výkonu o +20 %
- Snížení minimální startovací rychlosti ze 450 ot./min na 370 ot./min
- Miniaturizovaný nepropustný konektor s krytím IP67, s pojistkou
- Rotor Ø 58 s neodymovými permanentními magnety
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, není ve vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřebiče (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a dostat z motoru všechno.
Mohlo by Vás zajímat
Vstřikovací modul Polini ECU pro Vespa GTS 300 Euro5
U dodavatele dodání 3-7 dní
12 204 Kč s DPH
CDI Naraku odblokované 4-taktní pro GY6 50/125/150ccm
Skladem v Malšicích
230 Kč s DPH
CDI se zapalovací cívkou pro Gilera, Piaggio bez katalyzátoru
není skladem
395 Kč s DPH
Vstřikovací modul Malossi Force Master 2 pro motory Vespa 125cc, 150cc 3V tj. iGet 4T Euro3
U dodavatele dodání 3-7 dní
9 189 Kč s DPH
CDI - Gilera Runner FX-FXR, Piaggio Hexagon, Italjet 180
Skladem v Malšicích
895 Kč s DPH
CDI bez omezení pro Generic Trigger, Explorer Sniper, KSR Moto TR SM, X 50
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 197 Kč s DPH
CDI pro Honda TRX EX 300 (93-07), TRX Fourtrax 300 (93-00), TRX Sportrax 300 (01-05)
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 093 Kč s DPH
CDI Naraku odblokované pro Minarelli horizontální,čínské 2T
není skladem
274 Kč s DPH
CDI zapalovací jednotka Polini proměnné časování zapalování pro Gilera, Piaggio
není skladem
7 824 Kč s DPH