Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II pro Yamaha, MBK, Minarelli 50ccm 2T LC
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II vhodné pro různá modely Yamaha, MBK, Aprilia, Malaguti, CPI, Italjet, Benelli a Beta s kapalinou chlazenými motory Minarelli o objemu 50 ccm.
S vnitřním zapalováním rotoru MHR Team II lze spravovat více mapování bez dalšího přídavného zařízení. Zvolenou mapu lze také změnit posunutím OFFSETu o další ± 2° v krocích po 0,5°.
Vývojem 8bitového mikroprocesoru uP STM8 s rychlostí zpracování 20 MIPS je nyní řídicí jednotka ještě méně citlivá na rušení a bylo vylepšeno řízení časování zapalování.
Řídicí jednotka CDI má 3 ovládací prvky:
- "MAPS" pro výběr bodu vznícení (mapy)
- "OFFSET" pro posunutí vybrané mapy o ± 2°
- „LIM“ pro deaktivaci nebo nastavení rychlostního limitu mezi 11 500 ot./min a 14 300 ot./min. v krocích po 200 ot./min (zejména pro 4taktní motory)
Můžete si vybrat z 8 předprogramovaných map zapalovacích křivek:
- 2-taktní: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
- 4-taktní: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
- Obecné: 1 mapa s pevným bodem zážehu
Kromě prvotřídních komponent byla vylepšena celá základní struktura zapalování tak, že rotor a stator nyní ještě lépe spolupracují na mechanické i elektronické úrovni.
Vysokonapěťová cívka:
- Maximální vybíjecí napětí > 40 KV pro otáčky motoru > 3000 ot./min
- Maximální mezera špičkového napětí naprázdno > 50 KV
- Doba náběhu při 10 bar > 1750 V/us
Jednotka rotor-stator
- Hmotnost statoru snížena o cca 30% - celkem 100g
- Monolitický magnetický obvod s vysokou permeabilitou
- Optimalizovaná magnetická dráha
- Vyztužení vinuté části kabely s vyšší izolační třídou a větším průměrem drátu
- Zlepšení elektrického výkonu o +20 %
- Snížení minimální startovací rychlosti ze 450 ot./min na 370 ot./min
- Miniaturizovaný nepropustný konektor s krytím IP67, s pojistkou
- Rotor Ø 58 s neodymovými permanentními magnety
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, není ve vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřebiče (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a dostat z motoru všechno.
Mohlo by Vás zajímat
CDI jednotka Malossi Injtronic pro Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017- (s válcem 79cc)
U dodavatele dodání 3-7 dní
6 758 Kč s DPH
Kabel základní desky zapalování VESPA Vespa V50 (6V, 3 kabely)
není skladem
255 Kč s DPH
Sada kabelů pro ECU vstřikovacího modulu Polini pro Yamaha X-City, X-Max 125 4V Euro3 08-09
není skladem
1 526 Kč s DPH
TC unit Malossi K15 pro Piaggio without immobilizer
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 072 Kč s DPH
CDI Naraku tuning pro Kymco, SYM, Peugeot
U dodavatele dodání 3-7 dní
229 Kč s DPH
CDI do 45km/h AC pro čínské 2-taktní motory se snímačem na spojce
U dodavatele dodání 3-7 dní
621 Kč s DPH
CDI s cívkou Top Performances pro Minarelli AM6, Derbi Senda (Ducati/Kokusan ignition)
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 596 Kč s DPH
Zapalování SIP Performance od VAPE Sport pro Vespa 50-125, PV, ET3, PK50-125, S
není skladem
11 580 Kč s DPH
Vstřikovací modul Malossi Force Master pro Yamaha Aerox 4, Neos 4 50ccm tj. 4T Euro4 2018-
U dodavatele dodání 3-7 dní
6 439 Kč s DPH
CDI řídicí jednotka / ECU Naraku bez omezení pro Generic Trigger, Beeline Euro4 2019-
U dodavatele dodání 3-7 dní
3 519 Kč s DPH