Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II pro Yamaha, MBK, Minarelli 50ccm 2T LC
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II vhodné pro různá modely Yamaha, MBK, Aprilia, Malaguti, CPI, Italjet, Benelli a Beta s kapalinou chlazenými motory Minarelli o objemu 50 ccm.
S vnitřním zapalováním rotoru MHR Team II lze spravovat více mapování bez dalšího přídavného zařízení. Zvolenou mapu lze také změnit posunutím OFFSETu o další ± 2° v krocích po 0,5°.
Vývojem 8bitového mikroprocesoru uP STM8 s rychlostí zpracování 20 MIPS je nyní řídicí jednotka ještě méně citlivá na rušení a bylo vylepšeno řízení časování zapalování.
Řídicí jednotka CDI má 3 ovládací prvky:
- "MAPS" pro výběr bodu vznícení (mapy)
- "OFFSET" pro posunutí vybrané mapy o ± 2°
- „LIM“ pro deaktivaci nebo nastavení rychlostního limitu mezi 11 500 ot./min a 14 300 ot./min. v krocích po 200 ot./min (zejména pro 4taktní motory)
Můžete si vybrat z 8 předprogramovaných map zapalovacích křivek:
- 2-taktní: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
- 4-taktní: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
- Obecné: 1 mapa s pevným bodem zážehu
Kromě prvotřídních komponent byla vylepšena celá základní struktura zapalování tak, že rotor a stator nyní ještě lépe spolupracují na mechanické i elektronické úrovni.
Vysokonapěťová cívka:
- Maximální vybíjecí napětí > 40 KV pro otáčky motoru > 3000 ot./min
- Maximální mezera špičkového napětí naprázdno > 50 KV
- Doba náběhu při 10 bar > 1750 V/us
Jednotka rotor-stator
- Hmotnost statoru snížena o cca 30% - celkem 100g
- Monolitický magnetický obvod s vysokou permeabilitou
- Optimalizovaná magnetická dráha
- Vyztužení vinuté části kabely s vyšší izolační třídou a větším průměrem drátu
- Zlepšení elektrického výkonu o +20 %
- Snížení minimální startovací rychlosti ze 450 ot./min na 370 ot./min
- Miniaturizovaný nepropustný konektor s krytím IP67, s pojistkou
- Rotor Ø 58 s neodymovými permanentními magnety
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, není ve vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřebiče (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a dostat z motoru všechno.
Mohlo by Vás zajímat
CDI Digitronic KRM Malossi ze vstřikování na karburátor
není skladem
8 337 Kč
7 993 Kč s DPH
CDI Naraku odblokované pro CPI, Keeway, Kentoya Generic
Skladem v Malšicích
464 Kč s DPH
Řídicí jednotka / ECU Athena GET Power Mapping pro KTM Duke, RC 125 11-16
není skladem
9 311 Kč s DPH
Řídící jednotka CDI Simson 50 ccm S50 S51 (EZ003)
Skladem v Malšicích
450 Kč s DPH
CDI Malossi RPM Control pro Honda X8R, SFX
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 418 Kč
5 239 Kč s DPH
Vstřikovací modul Malossi Force Master 2.1 pro Aprilia RS4 125ie, RX125ie
U dodavatele dodání 3-7 dní
10 788 Kč
10 341 Kč s DPH
CDI zapalovací jednotka Malossi Injtronic pro válec Malossi Vespa Primavera 4T Euro 5
není skladem
6 754 Kč
6 502 Kč s DPH
CDI se zapalovací cívkou pro Derbi Bultaco, Senda, Gilera RCR VTH
U dodavatele dodání 3-7 dní
448 Kč s DPH
Vstřikovací modul Malossi Force Master 2.1 pro motory Vespa 125cc, 150cc 3V tj. iGet 4T Euro4
U dodavatele dodání 3-7 dní
9 465 Kč s DPH
Řídící jednotka CDI Rongmao 125 ccm EFI pro Maxon Ardour
Skladem v Malšicích
1 720 Kč s DPH
CDI jednotka pro ATV Linhai 260, Shineray 300 ccm 9000 ot./min.
není skladem
790 Kč s DPH